Jazda v EC vlaku 276 Slovan Českých dráh a následne v osobnom vlaku 4624 Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. v elektrickom dvojsystémovom rušni radu 350.
Radenie vlaku
Dvojsystémový rušeň 350 + 1x vozeň Bbdgmee +2x osobný vozeň Bmz241 + 3x osobný vozeň Bmz245.+ 1x WRmz + 1xAmpz143 + 1xAmpz146.
O trati
Železničná trať Galanta- Bratislave hl.st. (v cestovnom poriadku pre verejnosť označená ako železničná trať číslo 130) je elektrifikovaná dvojkoľajná železničná trať na Slovensku, ktorá spája Bratislavu a Štúrovo a pokračuje na Budapešť. Trať je súčasťou Paneurópskeho dopravného koridoru č. 4., spájajúceho Drážďany a Istanbul.
Správca: Železnice Slovenskej republiky
Trasa: Galanta- Bratislava hl.st.
Rozchod: 1435 mm
Elektrifikácia: 25 kV 50Hz
Z histórie trate
Trať Bratislava – Štúrovo patrí ku kľúčovým úsekom v sieti ŽSR. Od sprevádzkovania 16. decembra 1850 patrila k najstarším a najdôležitejším tratiam v Rakúsko-Uhorsku, no i v strednej Európe, pretože spájala Viedeň a Budapešť.
Železnica z mesta Marchegg bola do Bratislavy dokončená už 10. augusta 1848 a od roku 1846 bol v prevádzke i maďarský úsek z Budapešti po Vác. Prepojenie sa budovalo juhom Slovenska a vytvorilo spojnicu dvoch najdôležitejších miest monarchie.
Druhá koľaj pribudla do roku 1904 a elektrická trakcia v roku 1969.
Trať je v Bratislave napojená na úseky z Viedne i Brna, ktorými prichádzajú medzinárodné spoje, pokračujúce do Budapešti i Belehradu. Vnútroštátne rýchliky využívajú najmä úsek po Nové Zámky, kde časť končí a časť pokračuje do Banskej Bystrice či Košíc.
Stanice na trati
• Galanta – križovatka s traťou 133 (Leopoldov – Galanta)
• Sládkovičovo
• Pusté Úľany
• Reca
• Senec
• Veľký Biel
• Bernolákovo
• Ivanka pri Dunaji
• Bratislava-Vajnory
• Bratislava-Vinohrady
• Bratislava (hl. st.) – križovatka s traťou 100 (BA – DNV – Marchegg (ÖBB)), 110 (BA – Kúty – Břeclav), 120 (BA – Žilina),132 (BA – Rajka) a 607 (BA hl. st. – Nové mesto)