O mimoriadnych udalostiach bude ZSSK informovať aj na sociálnych sieťach

141
0
ZDIEĽAŤ

Bratislava 1. júna (TASR) – Informácie o mimoriadnych udalostiach, ktoré ovplyvňujú prevádzku vlakov, sú oddnes prístupné aj na sociálnych sieťach a internete. Novinku v komunikácii s cestujúcou verejnosťou zaviedla Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK).

Národný dopravca bude aj takýmto spôsobom nepretržite informovať o prerušeniach v doprave, nehodových udalostiach, meškaniach vlakov či predpokladanom obnovení dopravy. „Nechceme, aby cestujúci aj niekoľko hodín čakali vo vlaku na trati a nevedeli, čo sa deje. Verejnosti dlhujeme lepšie a korektnejšie informácie,“ vysvetlil predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký.

ZSSK podľa jej šéfa doteraz nemala na internete verejne dostupné miesto, kde by dostatočne pružne a 24 hodín denne informovala cestujúcich o mimoriadnych obmedzeniach v prevádzke. Tie sú oddnes dostupné na sociálnej sieti Twitter, na internetovej stránke ZSSK a tiež prostredníctvom záložky v profile národného dopravcu na Facebooku.

Informácie na Twitteri budú zadávať zamestnanci spoločnosti v spolupráci s dispečermi. Na ich sledovanie nie je potrebná registrácia na sociálnej sieti, stačí iba kliknúť na stránku, vysvetlil hovorca ZSSK Tomáš Kováč. K dispozícii ich tak budú mať cestujúci vo vlakoch, na staniciach, ale aj tí, ktorí sa ešte len chystajú cestovať.

Hlubocký vysvetlil, že informácia o mimoriadnosti sa na Twitteri nemusí objaviť okamžite. „Zistiť príčinu či odhadnúť čas obnovenia dopravy býva niekedy zložité,“ ozrejmil. Na sociálnej sieti bude dopravca prinášať len stručné aktuality o udalostiach s najväčším vplyvom na prevádzku vlakov ZSSK. Cestujúcim, ktorí majú záujem o podrobnejšie informácie, odporúča kontaktovať vlakový personál alebo non-stop zákaznícku linku.

BEZ KOMENTÁRA

ZANECHAŤ ODPOVEĎ